• 29-12-2012, 11:20:10
    #10
    Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım bence sen temayı değiştir.
    jRMix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Editlemek Yerine Tema Değiştirmek Daha Mantıklı

    WordPress için Bir Çok Ücretsiz ve Güzel Temalar Var.
    Kocaportal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baktım, tepede herdaldan yazıyordu sonra çıktım.

    Çıkmamın sebebi tasarımın kötülüğü.
    Neyi satmak istiyorsanız ön taraflara onu koyunuz.

    İçeriği satmak istiyorsan daha büyük fontlar, başlıklar..
    Resim satmak istiyorsan daha net, büyük resimler.

    Şöyle bir söz vardır; "simple is the best"
    Uzun lafın kısası temanızı tamamen değiştirin.

    Başarılar dilerim.
    Arkadaşlar yorumlarınız için teşekkürler yeni tema arayışlarına girdim.
  • 29-12-2012, 11:21:18
    #11
    Siteyi açtım , 1 saniye sonra hemen kapattım .
    Tasarımı değiştirmelisiniz
  • 29-12-2012, 11:30:57
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Logoyu küçültüp sol tarafa yerleştirip.
    Menüyü zenginleştirip
    Tekrar yazarsan devam edelim.
  • 29-12-2012, 11:38:02
    #13
    Logo abartılı.
  • 29-12-2012, 11:44:45
    #14
    Sen en iyisi arkadaşlarında dediği gibi yeni bir tema bul. En önemlisi yeni tema da da logonun büyük olmaması ve her başlık ta verilen renk renk image lardan uzak durman sade ve hoş bir tasarımla birde zengin içerikle çok iyi şeyler yapabilirsin.
  • 29-12-2012, 13:32:31
    #15
    ByEmrah35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen en iyisi arkadaşlarında dediği gibi yeni bir tema bul. En önemlisi yeni tema da da logonun büyük olmaması ve her başlık ta verilen renk renk image lardan uzak durman sade ve hoş bir tasarımla birde zengin içerikle çok iyi şeyler yapabilirsin.
    hocam renk renk olması daha iyi değil mi ,yani öne çıkarılmış görsel kullanmıyım mı seçeceğim yeni temada

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:32:31 -->-> Daha önceki mesaj 13:24:14 --

    yiLdaction adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    logo büyük, menü kısmı boş ve büyük ve çok sade gibi duruyor birde ortalarsanız tasarımı daha iyi durabilir.
    ERKUTCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dünde girmiştim sanırım sitenize banada kötü geldi açıkcası tasarım. Arkadaşın dediği gibi logo çok büyük konular sola yaslanmış yan menü sağa yaslanmış ortası boşluk kalmış.

    Logo altına menü olsaydı daha iyi dururdu ama orasıda boş. Yukarıda beyaz renk yazılar yazıyor üstünü imleçle seçerek anca okudum.
    biomooj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    süper efem
    cepoyunz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siteyi açtım , 1 saniye sonra hemen kapattım .
    Tasarımı değiştirmelisiniz
    GMasterTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Logoyu küçültüp sol tarafa yerleştirip.
    Menüyü zenginleştirip
    Tekrar yazarsan devam edelim.
    sizce BU TEMA nasıl arkadaşlar
  • 29-12-2012, 13:38:09
    #16
    site cok yavaş.
  • 29-12-2012, 13:41:31
    #17
    Tema değiştirmelisiniz bence.
  • 30-12-2012, 00:35:38
    #18
    fcrfcr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle



    sizce BU TEMA nasıl arkadaşlar
    Şuan ki temandan daha iyi duruyor açıkçası.