Önce bunu yap, sonra tema yap kendine.
Milletin yaptığıyla olmaz bu işler.
Yapılana projeni uydurarak bir yere varamazsın.
Gerçi varmak istediğin yer de önemli
Bkz : Wireframe
http://en.wikipedia.org/wiki/Website_wireframe
Site Kötü mü ?
31
●1.667
- 30-12-2012, 00:47:34
- 30-12-2012, 16:06:44tema yapmak öyle kolay olsaydı ve zamanım olsaydı elbette yapardım..Kocaportal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-12-2012, 16:15:55Bence icerigine uygun ucretsiz veya ucretli bir tema kurmasi gayet mantikli. Sonucta herkes kendi temasini yapacak diye bir kanun yok.
Sitende bulunan logo cok kotu duruyor. Siteye 6 tane logo koymussun oylama yaptigini gordum. Bence icerigine en uygun olani 1 nolu logo gibi duruyor. - 30-12-2012, 16:33:35yorumunuz ve desteğiniz için teşekkürler. Yeni temaya hangi renk uyarsa ona göre logo renklerini ayarlarımNetboard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-12-2012, 16:53:19Üyeliği durdurulduAçık söylemek gerekirse temanızın tamamen değişmesi gerektiğini düşünüyorum.

Themeforest'da bulunan temalara bakarak zihninizde bir şeyler canlandırabilirsiniz. - 30-12-2012, 17:16:43teşekkürler böyle düşünen birtek sizsiniz tavsiyeleriniz var mı?xFactoria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürler bakıyorum hemenprnrmlwbmstr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
edit: hepsi ücretliymiş ve en düşük 20$ var. - 30-12-2012, 17:22:16logo küçültülüp sol tarafa alınır
tasarım ortalanır
logonun altındaki siyah bölümün genişliği düşürülür menu yapılır ve hover verilir
logonun hizasında fakat sağ tarafa 468x60 reklam konur
header genişliği düşürülür
sağ üstte + gibi bir buton var tıklanınca açılıyor orası tıklanınca değil hep açık olur fakat genişlik düşürülür
üye kayıt tüm yazılar gibi sayfalar headerdeki siyah bölümün üzerine gelir(+ ya basınca açılıyordu hani)
sol tarafa ise blogta kaç konu kaç kategori olduğu yazılır.
bunun gibi bir sürü yazarım fakat zamanım yok. - 30-12-2012, 17:30:41tavsiyeleriniz için çok teşekkürlerxFactoria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
