• 30-12-2012, 00:47:34
    #19
    Önce bunu yap, sonra tema yap kendine.
    Milletin yaptığıyla olmaz bu işler.

    Yapılana projeni uydurarak bir yere varamazsın.
    Gerçi varmak istediğin yer de önemli

    Bkz : Wireframe
    http://en.wikipedia.org/wiki/Website_wireframe
  • 30-12-2012, 16:06:44
    #20
    Kocaportal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önce bunu yap, sonra tema yap kendine.
    Milletin yaptığıyla olmaz bu işler.

    Yapılana projeni uydurarak bir yere varamazsın.
    Gerçi varmak istediğin yer de önemli

    Bkz : Wireframe
    http://en.wikipedia.org/wiki/Website_wireframe
    tema yapmak öyle kolay olsaydı ve zamanım olsaydı elbette yapardım..
  • 30-12-2012, 16:15:55
    #21
    Bence icerigine uygun ucretsiz veya ucretli bir tema kurmasi gayet mantikli. Sonucta herkes kendi temasini yapacak diye bir kanun yok.
    Sitende bulunan logo cok kotu duruyor. Siteye 6 tane logo koymussun oylama yaptigini gordum. Bence icerigine en uygun olani 1 nolu logo gibi duruyor.
  • 30-12-2012, 16:33:35
    #22
    Netboard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence icerigine uygun ucretsiz veya ucretli bir tema kurmasi gayet mantikli. Sonucta herkes kendi temasini yapacak diye bir kanun yok.
    Sitende bulunan logo cok kotu duruyor. Siteye 6 tane logo koymussun oylama yaptigini gordum. Bence icerigine en uygun olani 1 nolu logo gibi duruyor.
    yorumunuz ve desteğiniz için teşekkürler. Yeni temaya hangi renk uyarsa ona göre logo renklerini ayarlarım
  • 30-12-2012, 16:44:40
    #23
    birkaç düzenlemeyle tasarım iyi olabilir aslında.
  • 30-12-2012, 16:53:19
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Açık söylemek gerekirse temanızın tamamen değişmesi gerektiğini düşünüyorum.
    Themeforest'da bulunan temalara bakarak zihninizde bir şeyler canlandırabilirsiniz.
  • 30-12-2012, 17:16:43
    #25
    xFactoria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    birkaç düzenlemeyle tasarım iyi olabilir aslında.
    teşekkürler böyle düşünen birtek sizsiniz tavsiyeleriniz var mı?

    prnrmlwbmstr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açık söylemek gerekirse temanızın tamamen değişmesi gerektiğini düşünüyorum.
    Themeforest'da bulunan temalara bakarak zihninizde bir şeyler canlandırabilirsiniz.
    teşekkürler bakıyorum hemen
    edit: hepsi ücretliymiş ve en düşük 20$ var.
  • 30-12-2012, 17:22:16
    #26
    logo küçültülüp sol tarafa alınır
    tasarım ortalanır
    logonun altındaki siyah bölümün genişliği düşürülür menu yapılır ve hover verilir
    logonun hizasında fakat sağ tarafa 468x60 reklam konur
    header genişliği düşürülür
    sağ üstte + gibi bir buton var tıklanınca açılıyor orası tıklanınca değil hep açık olur fakat genişlik düşürülür
    üye kayıt tüm yazılar gibi sayfalar headerdeki siyah bölümün üzerine gelir(+ ya basınca açılıyordu hani)
    sol tarafa ise blogta kaç konu kaç kategori olduğu yazılır.

    bunun gibi bir sürü yazarım fakat zamanım yok.
  • 30-12-2012, 17:30:41
    #27
    xFactoria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    logo küçültülüp sol tarafa alınır
    tasarım ortalanır
    logonun altındaki siyah bölümün genişliği düşürülür menu yapılır ve hover verilir
    logonun hizasında fakat sağ tarafa 468x60 reklam konur
    header genişliği düşürülür
    sağ üstte + gibi bir buton var tıklanınca açılıyor orası tıklanınca değil hep açık olur fakat genişlik düşürülür
    üye kayıt tüm yazılar gibi sayfalar headerdeki siyah bölümün üzerine gelir(+ ya basınca açılıyordu hani)
    sol tarafa ise blogta kaç konu kaç kategori olduğu yazılır.

    bunun gibi bir sürü yazarım fakat zamanım yok.
    tavsiyeleriniz için çok teşekkürler