Bence icerigine uygun ucretsiz veya ucretli bir tema kurmasi gayet mantikli. Sonucta herkes kendi temasini yapacak diye bir kanun yok.
Sitende bulunan logo cok kotu duruyor. Siteye 6 tane logo koymussun oylama yaptigini gordum. Bence icerigine en uygun olani 1 nolu logo gibi duruyor.