Baktım, tepede herdaldan yazıyordu sonra çıktım.
Çıkmamın sebebi tasarımın kötülüğü.
Neyi satmak istiyorsanız ön taraflara onu koyunuz.
İçeriği satmak istiyorsan daha büyük fontlar, başlıklar..
Resim satmak istiyorsan daha net, büyük resimler.
Şöyle bir söz vardır; "simple is the best"
Uzun lafın kısası temanızı tamamen değiştirin.
Başarılar dilerim.