logo büyük, menü kısmı boş ve büyük ve çok sade gibi duruyor birde ortalarsanız tasarımı daha iyi durabilir.
hocam öncelikle yorumunuz için teşekkürler. Logoyu küçültürsem sağ tarafta boşluk kalacak ve çirkin duracak. orayı nasıl doldurabilirim. menü kısmı derken logonun altındaki siyah şeyi kastediyorsunuz sanırım. Orayı da nasıl dolduracağımı bir türlü bulamadım. Bir de temayı nasıl ortalayabilirim. Yardımcı olursanız minnettar olurum.