Konu
Site Kötü mü ?
28-12-2012, 14:58:38
#2
yiLdaction
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
logo büyük, menü kısmı boş ve büyük ve çok sade gibi duruyor birde ortalarsanız tasarımı daha iyi durabilir.