Arkadaşlar 2 gün önce sitenin tasarımının kötü olduğuna dair bir şeyler söylendi bana. Halbuki ben çok beğeniyordum. Sizce temada neleri düzeltmeliyim. Eksiklerim neler. Tavsiyeler verebilir misiniz ?

Edit: TEMA DEĞİŞTİRİLDİ logoyu da değiştireceğiz ve tamamdır. Herkese yorumları için teşekkürler