Dünde girmiştim sanırım sitenize banada kötü geldi açıkcası tasarım. Arkadaşın dediği gibi logo çok büyük konular sola yaslanmış yan menü sağa yaslanmış ortası boşluk kalmış.

Logo altına menü olsaydı daha iyi dururdu ama orasıda boş. Yukarıda beyaz renk yazılar yazıyor üstünü imleçle seçerek anca okudum.