• 04-05-2010, 17:56:53
    #19
    Üyeliği durduruldu
    kuaza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne diyorsun sen? rahatsizmisin ?? bu tema cikmadan once ben clonetube temasini cikartmistim. kim kimden calmis sen soyle.. akil yasini merak ediyorum senin... o kadar konusmasini biliyorsun yap ayni temayida goreyim, yada yaptir bu forumdan birinede goreyim..
    "kim kimden çalmış" cümlesini dikkatli kullan.

    sen youtube'dan çaldın. ben youtube'dan çaldım.

    iki tema arasındaki tek ortak bölüm, arama bölümüdür. onu da sen benim temamdan almışsın. sorun mu? değil.
  • 04-05-2010, 18:21:07
    #20
    kuaza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu forumdan birinede goreyim..
    Bunu mesajınızdan kaldırırsanız sevinirim....
  • 04-05-2010, 18:31:35
    #21
    Üyeliği durduruldu
    TylerDurden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "kim kimden çalmış" cümlesini dikkatli kullan.

    sen youtube'dan çaldın. ben youtube'dan çaldım.

    iki tema arasındaki tek ortak bölüm, arama bölümüdür. onu da sen benim temamdan almışsın. sorun mu? değil.
    Noldu zorunuzami gitti ? adam bana caldi derken laf etmediniz size edilincemi heycanlandiniz? kim calmadi diyorki zaten, adam benim yaptigimin bu temadan basladigini soyluyor, dupe duz ahmaklik. once ona karsilik vermeniz gerekirdi, sizden bu saygiyi beklerdim, ama bu forumda cogu kiside olan kiskanclik duygusu goruyorum burdakilerde de var.. Rahat olun siz, nasilsa kalite kendini belli ediyor


    Kaygusuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu mesajınızdan kaldırırsanız sevinirim....
    Lafim aciktir, ortayadir, yapabilen varsa yapsin, kimseyi kucuk gormuyorum gercekten, yapan olursa tabiki tebrik ederim, ben baskalari gibi baskalarini kiskanmam. isterimki Turklerin daha iyi seyler yapsinki bende grurlanayim..
  • 04-05-2010, 18:31:53
    #22
    Üyeliği durduruldu
    güzel temaymış teşekkürler
  • 04-05-2010, 19:29:15
    #23
    Üyeliği durduruldu
    kuaza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Noldu zorunuzami gitti ? adam bana caldi derken laf etmediniz size edilincemi heycanlandiniz? kim calmadi diyorki zaten, adam benim yaptigimin bu temadan basladigini soyluyor, dupe duz ahmaklik. once ona karsilik vermeniz gerekirdi, sizden bu saygiyi beklerdim, ama bu forumda cogu kiside olan kiskanclik duygusu goruyorum burdakilerde de var.. Rahat olun siz, nasilsa kalite kendini belli ediyor



    Lafim aciktir, ortayadir, yapabilen varsa yapsin, kimseyi kucuk gormuyorum gercekten, yapan olursa tabiki tebrik ederim, ben baskalari gibi baskalarini kiskanmam. isterimki Turklerin daha iyi seyler yapsinki bende grurlanayim..
    dediğiniz gibi kişiye ben de cevap vermiştim:

    Alıntı
    iki tema farklıdır. ondaki özellikler bunda yok. wordtube, eski youtube tasarımına benzeyen, sade bir temadır.
    iki temanın farklı olduğunu, sizin temanızın daha gelişmiş olduğunu, benimkinin sade ve sadece tasarım olarak youtube'a benzediğini belirtmiştim. zaten bunun için benimki bedava, sizinki paralı. bunu anlayamayana da bir şey demem çünkü kodlamadan ve css'den anlamıyordur. herkesin anlamasını da bekleyemeyiz. saygılı şekilde yanıtlarız.

    kalite olayına, kıskançlığa, vs'ye cevap vermeye de gerek duymuyorum. ben, hile hurda olmadıkça herkes para kazansın isterim ve "eksiksiz" tüm mesajlarımda olduğu gibi, herkese yardım eder, işime bakarım. sadece kendi hakkımı değil, başkalarının haklarını da korurum.

    yaptığınız işler güzel. her zaman da takdir ederim. "nasıl olmuş" başlıklarına yorum yazmadığım için bizzat konularınıza yazmıyorum. ama bu demek değildir ki, ben ya da başkası bu tarz temalar yapamaz. bu sadece seçim meselesidir. beni öldürseler, bin tane fonksiyonlu tema yapmam. ben sade temalar yaparım ki herkes kullanabilsin.

    yeterince yazdım herhalde. benim temamım çalıntı olduğunu belirten yorum olmadıkça bu tartışmadan uzak duracağım.
  • 04-05-2010, 19:34:39
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Olay, aldin, caldin, yaptin, supersin, harikasin, mukemmesin degil.. Olay kendini bilmez birisinin zaman harcanarak el emegiyle yapilan bir sistemin baska birinin temasindan alindigini yazmasi. Buna ahmaklik derim, kendini bilmezlik derim. FArkettiyseniz bir kac kisi daha cikti bunlar gibi agizlarinin paylarini aliyorlar herzaman..

    Herkes yapar satar yada paylasir, kimseye tek yorum yapmamisimdir. Ama insanin zoruna giden boyle imalar..

    konu disi fonksiyonlu tema konusuna gelince benim hazirladigim bu temada sorgu sayisi 30-50 civari, orjinal temayla ayni denebilecek kadar. Biraz sorgununda zarari olmaz sanirim
  • 04-05-2010, 22:54:23
    #25
    hic tirubune oynamaya gerek yok herkes neyin ne oldugunu iyi bilioyor sen icini ferah tut.

    bak guzel kardesim ticaret yaptigin konuna bir elestiri yaptimmi? ne yaparsan yap beni ilgilendirmez..

    calmak bilene marifettir diyecem ama sen onuda yapmamissin.calmak dedigin olay kur firefoxa firebug eklentisini cal kodlari..


    peki sen ne yapmissin?

    almissin bu temayi ftp ye atmissin sonra editlemissin bi kac ozellik eklemissin.(o ozellikleride sen mi ekledin bilinmez) sonra satisa cikarmissin..


    bak yine diyorum tasarim calintidir ama bunu satis yaptigin konuda belirtmen lazimdi.
  • 04-05-2010, 22:57:46
    #26
    bide el emegi demissin..ozellikleri anladikda temadami el emegi..kodlari karsilastiralimmi?
  • 04-05-2010, 23:05:19
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Foothill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bide el emegi demissin..ozellikleri anladikda temadami el emegi..kodlari karsilastiralimmi?
    guldurdun beni, aslinda seni adam yerine koyup cevap yazdigim icin ben sucluyum sen kod karsilastirmani r10daki uyelere yap, kimin ne oldugunu yada ne yaptigini burdakiler biliyor o temaninda 6-7 duzenleme gecirdigini de ben yazayimda emek neymis gorun
    karsilastir kodlari hatrim kalir yoksa kolay gelsin