bide el emegi demissin..ozellikleri anladikda temadami el emegi..kodlari karsilastiralimmi?
guldurdun beni, aslinda seni adam yerine koyup cevap yazdigim icin ben sucluyum

sen kod karsilastirmani r10daki uyelere yap, kimin ne oldugunu yada ne yaptigini burdakiler biliyor

o temaninda 6-7 duzenleme gecirdigini de ben yazayimda emek neymis gorun
karsilastir kodlari hatrim kalir yoksa

kolay gelsin