kuaza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne diyorsun sen? rahatsizmisin ?? bu tema cikmadan once ben clonetube temasini cikartmistim. kim kimden calmis sen soyle.. akil yasini merak ediyorum senin... o kadar konusmasini biliyorsun yap ayni temayida goreyim, yada yaptir bu forumdan birinede goreyim..
"kim kimden çalmış" cümlesini dikkatli kullan.

sen youtube'dan çaldın. ben youtube'dan çaldım.

iki tema arasındaki tek ortak bölüm, arama bölümüdür. onu da sen benim temamdan almışsın. sorun mu? değil.