• 04-05-2010, 23:05:50
    #28
    kuaza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne diyorsun sen? rahatsizmisin ?? bu tema cikmadan once ben clonetube temasini cikartmistim. kim kimden calmis sen soyle.. akil yasini merak ediyorum senin... o kadar konusmasini biliyorsun yap ayni temayida goreyim, yada yaptir bu forumdan birinede goreyim..
    artis artis konusma..burda onemli olan kimin neyi nereden ne zaman caldigi degil..

    onemli olan bir kisinin dogruyu inkar etmesidir.baskasinin temasina kendi el emegim diyemessin..


    Tylerdurden atlatmaya calistigim olay tamam dedigin gibi ozellikler farkli.ama arkadas deseki tema uzerine ozellikler ekledim ozaman gam yemem.calintida demem.

    ama olay su adam calmis bide calmadim diyor zoruma gidiyor.
  • 04-05-2010, 23:08:24
    #29
    kuaza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    guldurdun beni, aslinda seni adam yerine koyup cevap yazdigim icin ben sucluyum sen kod karsilastirmani r10daki uyelere yap, kimin ne oldugunu yada ne yaptigini burdakiler biliyor o temaninda 6-7 duzenleme gecirdigini de ben yazayimda emek neymis gorun
    karsilastir kodlari hatrim kalir yoksa kolay gelsin
    yaw sen ne kendini begenmis bi adamsin be...burdaki konusma tarzin gosteriyorki bir seyleri ortmeye calisiyorsun.

    sana halada diyorum dogruyu soyle caldim de..gel canimi yee.

    ama yook yalandan kim olmus..


    hatta boyle soyle..tema free wp temasiydi bende gelistirdim dersen yine sen kazanmis olursun..

    yoksa boyle etrafa saldirarak hic bir yere varamassin..
  • 04-05-2010, 23:28:32
    #30
    Üyeliği durduruldu
    :d :d
  • 04-05-2010, 23:35:38
    #31
    hehe adam tutturmus bir turku soyluyor..beni kiskaniyorlar..beni cekemiyorlar

    Bide diyorki r10 den yapabilen varsa yapsin cok kasiyorsun kendini adim gibi eminim bu forumda senden kat kat daha iyi kodlama yapanlar var..


    bu son mesajimdir..aslinda yazmicaktim ama cocuksu cocuksu konusuyor.
  • 04-05-2010, 23:35:42
    #32
    Üyeliği durduruldu
    ben konuyu özetleyeyim, bilmeyen de öğrensin. konuyu da uzatmayın lütfen.

    @kuaza temasını daha önce yaptı. ilk hali youtube'un eski versiyonuna daha çok benziyordu.

    o tema yayına girdiğinde benim de youtube benzeri tema çalışmam vardı. başkası yaptı diye projeyi bitirmem çünkü kaynak youtube. ben de wordtube'u yaptım. görüldüğü gibi de dağıttım.

    benim temam sonra yapıldığı için, @kuaza benden aldı zaten denilemez. ben de ondan almadım. açtım youtube'u, sadeleştirebildiğim kadar sadeleştirip yaptım.

    önceden söylediğim gibi iki tema arasındaki tek benzerlik arama bölümüdür. benim temam bu konuda asıl kaynaktır ama zerre kadar önemli değildir. herkes başka temalardan bir şeyler alır, birleştirir, esinlenir, daha iyisini yapar, vs vs. direkt kopya olmadıkça kimse kimseye bu tür ayrıntılarda karışmaz.

    @Foothill'in amacı, hak korumak anlaşılan ama bu konuda haksızlık zaten yok. kimse kimseden bir şey almadı.

    mesela benim twitter temalarım da vardır. yine sadedir. onlardan başka bir çok twitter teması vardır.

    aynı şekilde iyi hatırlıyorum. kraloyun temasını yapmıştım kendime. bitirdiğim gün r10'a baktım. aynısını başka birisi satışa sunmuş. tesadüf. bir şey denilemez.

    özetle, hak yeme yok bu konuda. iki taraf da sakinleşmiştir eminim. işimize bakalım.

    wordtube'u kullanmak isteyenlere de sözüm; pazartesiye kadar bekleyin. youtube tasarımı değişince ben de yeni bir tema yaptım. onu yayınlayacağım. belki onu daha çok seversiniz.
  • 05-05-2010, 00:39:02
    #33
    Üyeliği durduruldu
    TylerDurden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben konuyu özetleyeyim, bilmeyen de öğrensin. konuyu da uzatmayın lütfen.

    @kuaza temasını daha önce yaptı. ilk hali youtube'un eski versiyonuna daha çok benziyordu.

    o tema yayına girdiğinde benim de youtube benzeri tema çalışmam vardı. başkası yaptı diye projeyi bitirmem çünkü kaynak youtube. ben de wordtube'u yaptım. görüldüğü gibi de dağıttım.

    benim temam sonra yapıldığı için, @kuaza benden aldı zaten denilemez. ben de ondan almadım. açtım youtube'u, sadeleştirebildiğim kadar sadeleştirip yaptım.

    önceden söylediğim gibi iki tema arasındaki tek benzerlik arama bölümüdür. benim temam bu konuda asıl kaynaktır ama zerre kadar önemli değildir. herkes başka temalardan bir şeyler alır, birleştirir, esinlenir, daha iyisini yapar, vs vs. direkt kopya olmadıkça kimse kimseye bu tür ayrıntılarda karışmaz.

    @Foothill'in amacı, hak korumak anlaşılan ama bu konuda haksızlık zaten yok. kimse kimseden bir şey almadı.

    mesela benim twitter temalarım da vardır. yine sadedir. onlardan başka bir çok twitter teması vardır.

    aynı şekilde iyi hatırlıyorum. kraloyun temasını yapmıştım kendime. bitirdiğim gün r10'a baktım. aynısını başka birisi satışa sunmuş. tesadüf. bir şey denilemez.

    özetle, hak yeme yok bu konuda. iki taraf da sakinleşmiştir eminim. işimize bakalım.

    wordtube'u kullanmak isteyenlere de sözüm; pazartesiye kadar bekleyin. youtube tasarımı değişince ben de yeni bir tema yaptım. onu yayınlayacağım. belki onu daha çok seversiniz.
    Dostum herseyin dogruda ben bunu yazdimmi: """@kuaza benden aldı zaten denilemez.""" ??

    adam senin temandan alip yaptigimi soyledi, bende once ben yaptim dedim kim kimden almis olabilir yazdim.. mantik olarak sana benim temamdan caldin gibi bir imam olmadi asla olamazda, cunku bende youtube clone yapmisim arkadasim. benden calmadi gitti youtubeden caldi derim, boyle sacmalik olurmu alala.. Bunun gibi biri daha cikti kuazahaber i mehmet arkadasimin temasindan yaptigimi soyledi, emanin sahibi soyledi lafini oturdu kuyrugunun uzerine sonra..

    sizi sayiylami veriyorlar ? kimseye laf etmem, yada imada bulunmam sans eseri gormesem bana laf atildigindan da habersiz olacam.

    yaptigim temalar dasatiliyor akil yasinin belli olmadigi arkadas o tema 150 eurodur ve 10 kisiye sattim, alan adam niye benden alsin gitsin baska tema yaptirsin. Demekki birinin bi bildigi var herkes senin kadar saftirik degil..

    bak yine guluyorum sana, ama neremle orasi bana kalsin..

    wp tema yapanlara lafim yok zaten, aksine herzaman gelismesinde ve artmasindan yanayim ki kuazahaberi ucretsiz gelistiricelere paylasmak icin konu bile acmis bir insanim. bunu kim yapti simdiye kadar bu forumda??

    bos laf bos is, gereksiz lak lak.. ayni turkuden devam..
  • 05-05-2010, 02:41:41
    #34
    Üyeliği durduruldu
    aynı şeyi söylüyoruz @kuaza:

    @foothill, senin temanı, benim temamı baz alarak yaptığını düşünmüş. ama senin "ben daha önce yapmıştım zaten" yazını okumadan diretmiş. ben de dedim ki, "@kuaza zaten benden önce yaptı. benim temamı baz olmasına imkan yok." aynı şeyi söylüyoruz. sen benim temamdan yararlanarak yapmış olamazsın çünkü sen önce yaptın. çalma söz konusu olsa, ben senden çalmış olmalıydım. o da yok zaten. sorun yok yani.

    özetle:

    bu iki tema arasında bağlantı kurmasın kimse. bağlantı yok. konu kapanmıştır.
  • 05-05-2010, 03:45:49
    #35
    Üyeliği durduruldu
    TylerDurden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı şeyi söylüyoruz @kuaza:

    @foothill, senin temanı, benim temamı baz alarak yaptığını düşünmüş. ama senin "ben daha önce yapmıştım zaten" yazını okumadan diretmiş. ben de dedim ki, "@kuaza zaten benden önce yaptı. benim temamı baz olmasına imkan yok." aynı şeyi söylüyoruz. sen benim temamdan yararlanarak yapmış olamazsın çünkü sen önce yaptın. çalma söz konusu olsa, ben senden çalmış olmalıydım. o da yok zaten. sorun yok yani.

    özetle:

    bu iki tema arasında bağlantı kurmasın kimse. bağlantı yok. konu kapanmıştır.
    +++
  • 05-05-2010, 03:50:37
    #36
    yaa kuaza aynı şeyleri söylüyorsunuz hocam.Saat 4 olmuş nerdeyse sabah olacak.Boşver senin nasıl bir yetenek olduğunu biliyoruz

    Boşver niye takıyorsun ki