Teşekkür ederim ben söyle sade tasarımları temaları seviyorum

dün akşam bununla uğraşırken sitemi çökerttim

şimdi yedeklerden geri yükleyecem ama bende dün thumb özel alanı çıkmamıştı ama yeniden kurunca bir bakayım.
"Yenisini yapmak lazım" demişsiniz aslında çok fazla tefarruta girilmeden yine bu saadelikte bazı eklemeler yapılabilinir. Eğer vaktinizi ayırıp gerçekten yenileme gibi düşünceniz varsa fikirlerimi söyleyebilirim

))))