• 29-04-2010, 01:43:04
    #10
    kuuza denen arkadas bu temayi almis bide api sistemi eklettirmis..170 ewroya satiyor bide

    insanlari nasilda guzel kandiriyorlar:s
  • 29-04-2010, 01:51:07
    #11
    Üyeliği durduruldu
    iki tema farklıdır. ondaki özellikler bunda yok. wordtube, eski youtube tasarımına benzeyen, sade bir temadır.

    bu temayı kullanmayı düşünenler varsa bir kaç beklesinler. yeni versiyonunu bitirdim. 2-3 güne yayınlanır.
  • 29-04-2010, 01:57:21
    #12
    bu temaya bot yazarsak..anasayfada resimlerin gorunmesi icin manul ekleme islerinden kurtulabilrmiyiz?
  • 29-04-2010, 02:36:52
    #13
    Üyeliği durduruldu
    bota, "resim adresini özel alana thumb ismiyle ekle" diyebiliyorsanız, sorun çıkmaz tabii ki.
  • 01-05-2010, 17:57:05
    #14
    valla bitince haber verirseniz sevinirim
  • 03-05-2010, 22:59:12
    #15
    Valla ha güzel temaymış yav.Kullanmaya değer.
  • 04-05-2010, 14:54:08
    #16
    Üyeliği durduruldu
    ekledigim temalar kayıyo bu temada
  • 04-05-2010, 16:58:29
    #17
    ahmet3418 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ekledigim temalar kayıyo bu temada
    Eklediğin temalar, temada nasıl kayabilir ki ? Resimler olmasın kayanlar, eski temanda widget kullandıysan onları iptal et tema o zaman kayma yapar, sıfır sitede kullanmıyorsan da özel alan girerek, resim, video ve açıklamaları yazarsın.
  • 04-05-2010, 17:04:52
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Foothill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kuuza denen arkadas bu temayi almis bide api sistemi eklettirmis..170 ewroya satiyor bide

    insanlari nasilda guzel kandiriyorlar:s
    Ne diyorsun sen? rahatsizmisin ?? bu tema cikmadan once ben clonetube temasini cikartmistim. kim kimden calmis sen soyle.. akil yasini merak ediyorum senin... o kadar konusmasini biliyorsun yap ayni temayida goreyim, yada yaptir bu forumdan birinede goreyim..