Foothill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kuuza denen arkadas bu temayi almis bide api sistemi eklettirmis..170 ewroya satiyor bide

insanlari nasilda guzel kandiriyorlar:s
Ne diyorsun sen? rahatsizmisin ?? bu tema cikmadan once ben clonetube temasini cikartmistim. kim kimden calmis sen soyle.. akil yasini merak ediyorum senin... o kadar konusmasini biliyorsun yap ayni temayida goreyim, yada yaptir bu forumdan birinede goreyim..