kuaza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
guldurdun beni, aslinda seni adam yerine koyup cevap yazdigim icin ben sucluyum sen kod karsilastirmani r10daki uyelere yap, kimin ne oldugunu yada ne yaptigini burdakiler biliyor o temaninda 6-7 duzenleme gecirdigini de ben yazayimda emek neymis gorun
karsilastir kodlari hatrim kalir yoksa kolay gelsin
yaw sen ne kendini begenmis bi adamsin be...burdaki konusma tarzin gosteriyorki bir seyleri ortmeye calisiyorsun.

sana halada diyorum dogruyu soyle caldim de..gel canimi yee.

ama yook yalandan kim olmus..


hatta boyle soyle..tema free wp temasiydi bende gelistirdim dersen yine sen kazanmis olursun..

yoksa boyle etrafa saldirarak hic bir yere varamassin..