hic tirubune oynamaya gerek yok herkes neyin ne oldugunu iyi bilioyor sen icini ferah tut.

bak guzel kardesim ticaret yaptigin konuna bir elestiri yaptimmi? ne yaparsan yap beni ilgilendirmez..

calmak bilene marifettir diyecem ama sen onuda yapmamissin.calmak dedigin olay kur firefoxa firebug eklentisini cal kodlari..


peki sen ne yapmissin?

almissin bu temayi ftp ye atmissin sonra editlemissin bi kac ozellik eklemissin.(o ozellikleride sen mi ekledin bilinmez) sonra satisa cikarmissin..


bak yine diyorum tasarim calintidir ama bunu satis yaptigin konuda belirtmen lazimdi.