Olay, aldin, caldin, yaptin, supersin, harikasin, mukemmesin degil.. Olay kendini bilmez birisinin zaman harcanarak el emegiyle yapilan bir sistemin baska birinin temasindan alindigini yazmasi. Buna ahmaklik derim, kendini bilmezlik derim. FArkettiyseniz bir kac kisi daha cikti bunlar gibi agizlarinin paylarini aliyorlar herzaman..

Herkes yapar satar yada paylasir, kimseye tek yorum yapmamisimdir. Ama insanin zoruna giden boyle imalar..

konu disi fonksiyonlu tema konusuna gelince benim hazirladigim bu temada sorgu sayisi 30-50 civari, orjinal temayla ayni denebilecek kadar. Biraz sorgununda zarari olmaz sanirim