TylerDurden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"kim kimden çalmış" cümlesini dikkatli kullan.

sen youtube'dan çaldın. ben youtube'dan çaldım.

iki tema arasındaki tek ortak bölüm, arama bölümüdür. onu da sen benim temamdan almışsın. sorun mu? değil.
Noldu zorunuzami gitti ? adam bana caldi derken laf etmediniz size edilincemi heycanlandiniz? kim calmadi diyorki zaten, adam benim yaptigimin bu temadan basladigini soyluyor, dupe duz ahmaklik. once ona karsilik vermeniz gerekirdi, sizden bu saygiyi beklerdim, ama bu forumda cogu kiside olan kiskanclik duygusu goruyorum burdakilerde de var.. Rahat olun siz, nasilsa kalite kendini belli ediyor


Kaygusuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu mesajınızdan kaldırırsanız sevinirim....
Lafim aciktir, ortayadir, yapabilen varsa yapsin, kimseyi kucuk gormuyorum gercekten, yapan olursa tabiki tebrik ederim, ben baskalari gibi baskalarini kiskanmam. isterimki Turklerin daha iyi seyler yapsinki bende grurlanayim..