vBulletinMaster adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
N ull vbulletin kullanma nedir ?
21
●1.701
- 21-12-2009, 22:34:46host firmasında çalıştım kendilerine ait iki sitede null kullanıyorlardı ve hostlardan nerdeyse hepsindeki vbulletin null du, üye sayısı azdı o yüzden bişey olmuyormuş
sitelerin maximum 300 falan üyesi vardı, ama uyarı gelirse satın almak yada hesabı kapatmak zorundalar o ayrı
- 21-12-2009, 22:39:41baştan bir hatadır. şöyle bir güzel anlatayım
kurarsınız siteniz büyür birden tutar 5000 üye olursunuz mail atarlar bide kontrol etmiyorsanız şak siteniz kapanır + maili aldınız diyelim paranız yok gene siteniz kapanır
en baştan sermayeyi ayarlayıp herşeyi legal yapıp açmak en doğrusu
lisanstan çeken biri olarak söylüyorum bunu
sonra ummadığını sıkışık oldugunuz bi günde 200 dolarlık lisansı alın diye mail gelirse çok zor durumda kalırsınız sitenizde boşa gider - 21-12-2009, 23:21:34ya uğraşma aç smf kullan anasını satim yaSpyCracker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

zaten artık owned lisans da satmıyolar :S
- 22-12-2009, 09:25:46Şuanda satılan lisans 5 sürümü gelene kadar kullanılabiliyor ve ekstra hiçbir para verilmiyorAkif95 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-12-2009, 16:44:26Vbulletin farketmese bile illaki birisi şikayet edecekMf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2010, 10:08:13neden kendini kastıracaksınki ? direk 2.0 smf kur on numara ben vb sitemden daha çok seviyorum yemin ederimwebnoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sitelerin maximum 300 falan üyesi vardı, ama uyarı gelirse satın almak yada hesabı kapatmak zorundalar o ayrı