• 21-12-2009, 22:26:28
    #10
    vBulletinMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mail Atarak Lisansınız Almanız İçin 1 Hafta İçinde Almassanız Sitenizi Tamamen Kapatıyorlar.
    Kapatıyorlar derken yani vbulletin sizin servis sağlayıcınıza (host firmasına) lisanssız kullanım olduğunu söylüyor ve sağlayıcınız da kapatma işlemini gerçekleştiriyor.
  • 21-12-2009, 22:34:46
    #11
    host firmasında çalıştım kendilerine ait iki sitede null kullanıyorlardı ve hostlardan nerdeyse hepsindeki vbulletin null du, üye sayısı azdı o yüzden bişey olmuyormuş sitelerin maximum 300 falan üyesi vardı, ama uyarı gelirse satın almak yada hesabı kapatmak zorundalar o ayrı
  • 21-12-2009, 22:39:41
    #12
    baştan bir hatadır. şöyle bir güzel anlatayım

    kurarsınız siteniz büyür birden tutar 5000 üye olursunuz mail atarlar bide kontrol etmiyorsanız şak siteniz kapanır + maili aldınız diyelim paranız yok gene siteniz kapanır

    en baştan sermayeyi ayarlayıp herşeyi legal yapıp açmak en doğrusu

    lisanstan çeken biri olarak söylüyorum bunu

    sonra ummadığını sıkışık oldugunuz bi günde 200 dolarlık lisansı alın diye mail gelirse çok zor durumda kalırsınız sitenizde boşa gider
  • 21-12-2009, 23:21:34
    #13
    SpyCracker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    baştan bir hatadır. şöyle bir güzel anlatayım

    kurarsınız siteniz büyür birden tutar 5000 üye olursunuz mail atarlar bide kontrol etmiyorsanız şak siteniz kapanır + maili aldınız diyelim paranız yok gene siteniz kapanır

    en baştan sermayeyi ayarlayıp herşeyi legal yapıp açmak en doğrusu

    lisanstan çeken biri olarak söylüyorum bunu

    sonra ummadığını sıkışık oldugunuz bi günde 200 dolarlık lisansı alın diye mail gelirse çok zor durumda kalırsınız sitenizde boşa gider
    ya uğraşma aç smf kullan anasını satim ya

    zaten artık owned lisans da satmıyolar :S
  • 22-12-2009, 09:25:46
    #14
    Akif95 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya uğraşma aç smf kullan anasını satim ya

    zaten artık owned lisans da satmıyolar :S
    Şuanda satılan lisans 5 sürümü gelene kadar kullanılabiliyor ve ekstra hiçbir para verilmiyor
  • 22-12-2009, 16:14:29
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Null Vbulletin Hiç Birzaman İçin Birşe Etmez...Zaten Siz İstediğinizz Kadar koruyun Kendinizi Adamlara Gün güne Mail Gidiyor Rapor olarak..Lisansınızı Alın Kafanız Rahat olsun
  • 22-12-2009, 16:24:58
    #16
    Full null sürümler mevcut piyasada ve bu sürümlerde vbulletin kapatma işlemini gerçekleştiremiyor. vBulletin kurduğum sitelerin sadece bi kaçına uyarı gelmiştir ( acemilik dönemimde )
  • 22-12-2009, 16:44:26
    #17
    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Full null sürümler mevcut piyasada ve bu sürümlerde vbulletin kapatma işlemini gerçekleştiremiyor. vBulletin kurduğum sitelerin sadece bi kaçına uyarı gelmiştir ( acemilik dönemimde )
    Vbulletin farketmese bile illaki birisi şikayet edecek
  • 11-01-2010, 10:08:13
    #18
    webnoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nullda uyarı geliyor kapatılıyor sanırım. peki vb nulldan smfye geçiş yapılabilir mi?
    neden kendini kastıracaksınki ? direk 2.0 smf kur on numara ben vb sitemden daha çok seviyorum yemin ederim