Mail Atarak Lisansınız Almanız İçin 1 Hafta İçinde Almassanız Sitenizi Tamamen Kapatıyorlar.
Kapatıyorlar derken yani vbulletin sizin servis sağlayıcınıza (host firmasına) lisanssız kullanım olduğunu söylüyor ve sağlayıcınız da kapatma işlemini gerçekleştiriyor.