baştan bir hatadır. şöyle bir güzel anlatayım
kurarsınız siteniz büyür birden tutar 5000 üye olursunuz mail atarlar bide kontrol etmiyorsanız şak siteniz kapanır + maili aldınız diyelim paranız yok gene siteniz kapanır
en baştan sermayeyi ayarlayıp herşeyi legal yapıp açmak en doğrusu
lisanstan çeken biri olarak söylüyorum bunu
sonra ummadığını sıkışık oldugunuz bi günde 200 dolarlık lisansı alın diye mail gelirse çok zor durumda kalırsınız sitenizde boşa gider
ya uğraşma aç smf kullan anasını satim ya
zaten artık owned lisans da satmıyolar :S