webnoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nullda uyarı geliyor kapatılıyor sanırım. peki vb nulldan smfye geçiş yapılabilir mi?
neden kendini kastıracaksınki ? direk 2.0 smf kur on numara ben vb sitemden daha çok seviyorum yemin ederim