• 11-01-2010, 10:18:50
    #19
    Vbulletin'i lisanssız kullandı diye başı belaya giren çok kişi duyduk forumda.. Bence dikkatli olun.
  • 11-01-2010, 11:52:56
    #20
    Ben Null Vbulletin 6 Ay Kullanmıştım Baya Üyem Vardı Mail Geldi Lisans Almak Zorunda Kaldım
  • 19-01-2010, 16:18:05
    #21
    4 , 5 Senedir Vbulletin sisteminin içindeyim , Birçok kişiye vb kurdum lisanssız kullandılar, Okadar şikayet mesajı gönderildi haklarında yinede kapanmadı baktılar kapatmıyorlar bu sefer kendileri büyümeye başlayınca lisans aldılar
  • 19-01-2010, 17:06:40
    #22
    vBulletinin Null Kullanmaya İzin Vermesi Site Büyüyünce Mecbur Lisans Alacağını Bildiği İçin
    vBulletin Her Null Forum Açanla Uğraşması Zor Olur.
    Böylece vBulletin 1 Taşla 2 Kuş Vurmuş Oluyor