• 21-12-2009, 21:08:13
    #1
    Null olarak vbulletin kullanma bildiğim kadarı ile lisans almadığında oluyor. peki null kulllananlar ne zamana kadar kullanıyor. bildiğim kadarı ile 2000 üyeye kadar serbestti. Doğru mu bu arkadaşlar.
  • 21-12-2009, 21:10:38
    #2
    benim bildiğim ya 7 yada 10 gün denemek içindir nullar

    2k üyeyi geçince siteniz incelenmeye alınır
  • 21-12-2009, 21:11:15
    #3
    Vbulletin'in öyle 2000 üyeye kadar sınırlama yaptığı gibi birşey yok. Null Vbulletin kullanmak normalde yasak ama bu yasağa ne kadar uyuluyor orası aşikâr.
    Çoğu arkadaş vbulletin forum kurup 2-3 ay kullanıyor ve eğer hit alıyorsa , proje güzel bir şekilde ilerliyorsa lisans alıyorlar.

    Null Vb demek , Lisanssız yani yasal olmayan vbulletin kullanmak demek.
  • 21-12-2009, 21:11:22
    #4
    Yok öyle bişey 1 gün yada 1 üye ile bile kurmanız yasak
  • 21-12-2009, 21:11:37
    #5
    null lisansı kırılmış halidir 3 yıldır eşe dosta şuraya buraya vbulletin kurdum 1 tanesi kapanmadı lisansdan dolayı. null
  • 21-12-2009, 21:30:20
    #6
    2000 üyeye kadar, 2k hite kadar null kullanmak serbest diye lafları kim çıkartıyor ilginç.

    Bu şans tamamen, belki 1 gün sonra belki 1 yıl sonra uyarı gelir..

    Eğer büyük bir projeniz yoksa null kurup, uyarı gelene kadar kullanmak, daha sonra da lisans almak. Bu durumda tabi ki null versiyonlarında riskini almış olursunuz.
  • 21-12-2009, 21:36:42
    #7
    nullda uyarı geliyor kapatılıyor sanırım. peki vb nulldan smfye geçiş yapılabilir mi?
  • 21-12-2009, 21:39:47
    #8
    Jelsoft sitenizin null kullandığını zaten biliyor fakat sitenizin hit çekmesini bekliyor. Nedeni ise baştan lisans almanız için bastırması sizin başka bir scripte yönelmenizi sağlayacaktır. O yüzden siteniz hit aldıktan sonra size lisans alın diyor ki mecbur kalın.
  • 21-12-2009, 22:00:48
    #9
    vBulletini Null Kurmak Baştan Yasaktır.
    Şikayet Edilidiği Takdirde 1 Üye Olsa Bile Siteyi Kapatırlar.
    1 Hafta Süre Veriyorlar.
    Mail Atarak Lisansınız Almanız İçin 1 Hafta İçinde Almassanız Sitenizi Tamamen Kapatıyorlar.
    Bunun Konu , Mesaj veya Üye Sınırlaması Yok.