N ull vbulletin kullanma nedir ?
21
●1.701
- 21-12-2009, 21:11:15Vbulletin'in öyle 2000 üyeye kadar sınırlama yaptığı gibi birşey yok. Null Vbulletin kullanmak normalde yasak ama bu yasağa ne kadar uyuluyor orası aşikâr.
Çoğu arkadaş vbulletin forum kurup 2-3 ay kullanıyor ve eğer hit alıyorsa , proje güzel bir şekilde ilerliyorsa lisans alıyorlar.
Null Vb demek , Lisanssız yani yasal olmayan vbulletin kullanmak demek. - 21-12-2009, 21:30:202000 üyeye kadar, 2k hite kadar null kullanmak serbest diye lafları kim çıkartıyor ilginç.

Bu şans tamamen, belki 1 gün sonra belki 1 yıl sonra uyarı gelir..
Eğer büyük bir projeniz yoksa null kurup, uyarı gelene kadar kullanmak, daha sonra da lisans almak. Bu durumda tabi ki null versiyonlarında riskini almış olursunuz. - 21-12-2009, 22:00:48vBulletini Null Kurmak Baştan Yasaktır.
Şikayet Edilidiği Takdirde 1 Üye Olsa Bile Siteyi Kapatırlar.
1 Hafta Süre Veriyorlar.
Mail Atarak Lisansınız Almanız İçin 1 Hafta İçinde Almassanız Sitenizi Tamamen Kapatıyorlar.
Bunun Konu , Mesaj veya Üye Sınırlaması Yok.

