Jelsoft sitenizin null kullandığını zaten biliyor fakat sitenizin hit çekmesini bekliyor. Nedeni ise baştan lisans almanız için bastırması sizin başka bir scripte yönelmenizi sağlayacaktır. O yüzden siteniz hit aldıktan sonra size lisans alın diyor ki mecbur kalın.