Vbulletin'in öyle 2000 üyeye kadar sınırlama yaptığı gibi birşey yok. Null Vbulletin kullanmak normalde yasak ama bu yasağa ne kadar uyuluyor orası aşikâr.
Çoğu arkadaş vbulletin forum kurup 2-3 ay kullanıyor ve eğer hit alıyorsa , proje güzel bir şekilde ilerliyorsa lisans alıyorlar.

Null Vb demek , Lisanssız yani yasal olmayan vbulletin kullanmak demek.