Null olarak vbulletin kullanma bildiğim kadarı ile lisans almadığında oluyor. peki null kulllananlar ne zamana kadar kullanıyor. bildiğim kadarı ile 2000 üyeye kadar serbestti. Doğru mu bu arkadaşlar.