Konu
N ull vbulletin kullanma nedir ?
21-12-2009, 21:08:13
#1
webnoz
Null olarak vbulletin kullanma bildiğim kadarı ile lisans almadığında oluyor. peki null kulllananlar ne zamana kadar kullanıyor. bildiğim kadarı ile 2000 üyeye kadar serbestti. Doğru mu bu arkadaşlar.