baştan bir hatadır. şöyle bir güzel anlatayım

kurarsınız siteniz büyür birden tutar 5000 üye olursunuz mail atarlar bide kontrol etmiyorsanız şak siteniz kapanır + maili aldınız diyelim paranız yok gene siteniz kapanır

en baştan sermayeyi ayarlayıp herşeyi legal yapıp açmak en doğrusu

lisanstan çeken biri olarak söylüyorum bunu

sonra ummadığını sıkışık oldugunuz bi günde 200 dolarlık lisansı alın diye mail gelirse çok zor durumda kalırsınız sitenizde boşa gider