host firmasında çalıştım kendilerine ait iki sitede null kullanıyorlardı ve hostlardan nerdeyse hepsindeki vbulletin null du, üye sayısı azdı o yüzden bişey olmuyormuş

sitelerin maximum 300 falan üyesi vardı, ama uyarı gelirse satın almak yada hesabı kapatmak zorundalar o ayrı