Akif95 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya uğraşma aç smf kullan anasını satim ya

zaten artık owned lisans da satmıyolar :S
Şuanda satılan lisans 5 sürümü gelene kadar kullanılabiliyor ve ekstra hiçbir para verilmiyor