• 14-10-2009, 16:33:29
    #28
    özledim vbulletin ile site yapmayı neydi bea o günler
  • 14-10-2009, 16:39:06
    #29
    Üyeliği durduruldu
    RepLication adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lizard kafama takılan soru şu şimdi owned lisansımızın süresi dolunca ne kadar ücret ödeyip upgrade edebileceğiz?
    Sadece forum istiyoruz suite değil.
    https://www.r10.net/1059620127-post27.html

    Burada belirttiğim gibi eğer şu anda aktif vBulletin lisansınız varsa , vBulletin 4.0.0 versiyonunu lisansınız aktif olduğu sürece kullanabiliyorsunuz. Şu ana kadar yapılan açıklamalara göre lisansınızın geçerlilik süresi bittiğinde 175$ ödeyerek vBulletin 4 serisinine yayınlanıcak diğer versiyonları kullanabilirsiniz.

    Ancak kesin olmayan bir bilgiye göre 1 - 2 hafta içerisinde yeni bir opsiyon eklenerek mevcut aktif vBulletin lisanslarınızı yeni vBulletin 4 forum lisansına güncelleme imkanı olabilirmiş. Bununla ilgili herhangi bir fiyat açıklaması henüz yapılmadı.
  • 14-10-2009, 16:39:42
    #30


    Makale yazım bölümü Wordpress'ten, profil sayfası Facebook'dan. Güzel bir sentez yapmışlar.
  • 14-10-2009, 16:40:21
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Şimdi vB4.0 Resmen Çıktı mı ?
  • 14-10-2009, 16:40:21
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Tüm kullanıcılarına hayırlı olsun.
  • 14-10-2009, 16:42:08
    #33
    Üyeliği durduruldu
    VjGarber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi vB4.0 Resmen Çıktı mı ?
    https://www.r10.net/1059620949-post26.html

    Cevap yazdığınız konuda bu sorunuzun cevabı daha önce verildi zaten.
  • 14-10-2009, 16:43:27
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Lizard King adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/1059620949-post26.html

    Cevap yazdığınız konuda bu sorunuzun cevabı daha önce verildi zaten.
    Teşekkürler Mert Abi. Bu Arada vBSEO nun Aşamalarında Durum Nedir ? Yani Daha Önce Belirttiğiniz gibi vB4.0 ile Aynı Gün Yayımlama Düşünceniz Devam Ediyor mu Yoksa Aksama Olucak mı ?
  • 14-10-2009, 16:45:15
    #35
    RepLication adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lizard kafama takılan soru şu şimdi owned lisansımızın süresi dolunca ne kadar ücret ödeyip upgrade edebileceğiz?
    Sadece forum istiyoruz suite değil.

    Sıkça sorulan sorular bölümünde ise şöyle bir soru-cevap şekli var.

    I let my license expire and now I can not renew – what are my options?

    You are not eligible for upgrade pricing. You must purchase a new license.

    Açıklayacak olursak ;
    Soru : Lisansımın sona ermesini bekledim. Ama şu an yenileme yapamıyorum. Seçeneklerim nelerdir?
    Cevap : Sürüm güncellemesi için uygun değilsiniz. Yeni bir lisans almalısınız.
  • 14-10-2009, 16:47:19
    #36
    Lizard King adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/1059620127-post27.html
    Burada belirttiğim gibi eğer şu anda aktif vBulletin lisansınız varsa , vBulletin 4.0.0 versiyonunu lisansınız aktif olduğu sürece kullanabiliyorsunuz. Şu ana kadar yapılan açıklamalara göre lisansınızın geçerlilik süresi bittiğinde 175$ ödeyerek vBulletin 4 serisinine yayınlanıcak diğer versiyonları kullanabilirsiniz.
    Ancak kesin olmayan bir bilgiye göre 1 - 2 hafta içerisinde yeni bir opsiyon eklenerek mevcut aktif vBulletin lisanslarınızı yeni vBulletin 4 forum lisansına güncelleme imkanı olabilirmiş. Bununla ilgili herhangi bir fiyat açıklaması henüz yapılmadı.
    Umarım güzel bir açıklama gelir.
    Lisans süresi bitince 175$ vericeksek vay haline memleketin

    Açıklama gelmemesi sanırım suite satışı yapabilmek.