Karşınızda vBulletin v4
48
●2.839
- 14-10-2009, 16:39:06Üyeliği durdurulduhttps://www.r10.net/1059620127-post27.htmlRepLication adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burada belirttiğim gibi eğer şu anda aktif vBulletin lisansınız varsa , vBulletin 4.0.0 versiyonunu lisansınız aktif olduğu sürece kullanabiliyorsunuz. Şu ana kadar yapılan açıklamalara göre lisansınızın geçerlilik süresi bittiğinde 175$ ödeyerek vBulletin 4 serisinine yayınlanıcak diğer versiyonları kullanabilirsiniz.
Ancak kesin olmayan bir bilgiye göre 1 - 2 hafta içerisinde yeni bir opsiyon eklenerek mevcut aktif vBulletin lisanslarınızı yeni vBulletin 4 forum lisansına güncelleme imkanı olabilirmiş. Bununla ilgili herhangi bir fiyat açıklaması henüz yapılmadı. - 14-10-2009, 16:42:08Üyeliği durdurulduhttps://www.r10.net/1059620949-post26.htmlVjGarber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cevap yazdığınız konuda bu sorunuzun cevabı daha önce verildi zaten. - 14-10-2009, 16:43:27Üyeliği durdurulduTeşekkürler Mert Abi. Bu Arada vBSEO nun Aşamalarında Durum Nedir ? Yani Daha Önce Belirttiğiniz gibi vB4.0 ile Aynı Gün Yayımlama Düşünceniz Devam Ediyor mu Yoksa Aksama Olucak mı ?Lizard King adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-10-2009, 16:45:15RepLication adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sıkça sorulan sorular bölümünde ise şöyle bir soru-cevap şekli var.
I let my license expire and now I can not renew – what are my options?
You are not eligible for upgrade pricing. You must purchase a new license.
Açıklayacak olursak ;
Soru : Lisansımın sona ermesini bekledim. Ama şu an yenileme yapamıyorum. Seçeneklerim nelerdir?
Cevap : Sürüm güncellemesi için uygun değilsiniz. Yeni bir lisans almalısınız. - 14-10-2009, 16:47:19Umarım güzel bir açıklama gelir.Lizard King adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lisans süresi bitince 175$ vericeksek vay haline memleketin
Açıklama gelmemesi sanırım suite satışı yapabilmek.
