• 14-10-2009, 10:58:33
    #1
    Şimdi Farkettim Arkadaşlar

    Purchase vBulletin, the most powerful forum software available.

    Screen Koymuşlar Çok Güzel

    More

    Yorumlarınızı Alalım Neler Düşünüyosunuz
  • 14-10-2009, 11:00:40
    #2
    Fiyatı çok yüksek.
  • 14-10-2009, 11:06:45
    #3
    Bir Kullanalım Bakalım (: Umarım Resimlerdeki Gibi Değildir (: Admin Panel Ayarları vs.
  • 14-10-2009, 11:20:14
    #4
    Üyeliği durduruldu
    harika
  • 14-10-2009, 11:24:23
    #5
    Nrt
    Üyeliği durduruldu
    soyguncu herifler daha yeni 1 yıllık lisans yenileme ücretini ödedim. 1 ay bile olmadı. şimdi 130$ istiyorlar...
  • 14-10-2009, 11:29:06
    #6
    Eski Site Şekli Daha Hoştu , Bu Çok Karışık Olmuş
  • 14-10-2009, 11:30:38
    #7
    vBulletinMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski Site Şekli Daha Hoştu , Bu Çok Karışık Olmuş
    Alıştığınız için öyledir. XP - Win7 farkı gibi bişey =)
  • 14-10-2009, 11:32:35
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Güzel görünüyor
  • 14-10-2009, 11:35:20
    #9
    Üyeliği durduruldu
    4. versiyonun r10 da olmasını isterdik.