• 14-10-2009, 16:48:06
    #37
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    R10.net umarım v3.7.6 dan v4e yükseltir.
  • 14-10-2009, 17:48:32
    #38
    Üyeliği durduruldu
    VjGarber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler Mert Abi. Bu Arada vBSEO nun Aşamalarında Durum Nedir ? Yani Daha Önce Belirttiğiniz gibi vB4.0 ile Aynı Gün Yayımlama Düşünceniz Devam Ediyor mu Yoksa Aksama Olucak mı ?
    Açıkçası birşey söylemek için çok erken çünkü her alpha versiyonunda birşeyler değişiyor. Planlarda bir değişim olmadı , şu anda normal şekilde vBulletin 4 Gold yayınlandığında yayınlama planımız var. Ama gelecek ne gösterir bilemiyorum çünkü vBulletin 4'ün yayınlanma tarihiyle ilgili resmi bir bilgi henüz kimsede yok. Ancak şunu belirtebilirim vBSEO'nun tüm yeniden yazma opsiyonları sorunsuzca vB4 alpha versiyonlarıyla çoktan uyumlu hale getirildi.
  • 14-10-2009, 18:11:09
    #39
    şimdi bu okuduklarımdan ben şunu anladım owned lisanslı olanlar bunu kullanamıcak kullanması için exstra para ödicekler öylemi
  • 14-10-2009, 23:47:25
    #40
    çok güzel çok pahalı
  • 15-10-2009, 12:15:50
    #41
    Ama verilen paraya değicek bir çalışma çıkarmışlar
  • 15-10-2009, 12:16:46
    #42
    Üyeliği durduruldu
    vbulletin forumum var kara kara düşünüyorum satarım galiba.
  • 15-10-2009, 12:58:47
    #43
    vezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vbulletin forumum var kara kara düşünüyorum satarım galiba.
    yükseltmek zorunda değilsinizki
  • 21-10-2009, 22:31:49
    #44
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Güzel olmuş
  • 22-10-2009, 14:04:24
    #45
    vezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vbulletin forumum var kara kara düşünüyorum satarım galiba.

    Büyük hata yaparsın..