• 14-10-2009, 13:58:39
    #19
    Tabiki. Ama biz 3.8.2 çıktığında lisans almıştık. Şimdi tekrar alıcaz 130$ verip burası çok saçma geldi. Okadar parayı neden tekrar ödiyeyim. Aslında resimlere bakılınca güzel ama tereddütte kalıyo insan
  • 14-10-2009, 14:00:46
    #20
    Üye sayfası hariç pek bir değişiklik yok üye sayfasınıda facebook gibi yapmaya çalışmışlar hoş olmuş fiyat ne kadar?
  • 14-10-2009, 14:04:57
    #21
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    vBulletin ustası arkadaşlar, vB 4 ajax anlık mesajlaşma eklentisi yazıverin lütfen facebookta varya mutlaka karşı taraf yazıyor bilgisi vermeli nolur nolur... Beni ciddiye alan arkadaş olursa özel mesaj atsın.

    Sevgiyle...
  • 14-10-2009, 14:08:42
    #22
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    O_o adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üye sayfası hariç pek bir değişiklik yok üye sayfasınıda facebook gibi yapmaya çalışmışlar hoş olmuş fiyat ne kadar?
    195 dolar forum, tam paketse 235 dolarcık.
  • 14-10-2009, 16:25:41
    #23
    Üyeliği durduruldu
    çıktı mı çıkıyor mu ?

    tam detaylı demosu yok galiba

    ama suite çok mükemmel gözüküyor..
  • 14-10-2009, 16:27:02
    #24
    lisansı satışta bildiğim kadarı ile ozaman çıkmış olması gerek
  • 14-10-2009, 16:29:41
    #25
    Üyeliği durduruldu
    cms kısmı joomla'ya benzemiş.
  • 14-10-2009, 16:30:20
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Çıkmadı , şu anda Ön Sipariş verebiliyorsunuz. Şu anda sadece Alpha kullanıcılarına alpha 5 yayınlanmış durumda.
  • 14-10-2009, 16:33:05
    #27
    Lizard King adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çıkmadı , şu anda Ön Sipariş verebiliyorsunuz. Şu anda sadece Alpha kullanıcılarına alpha 5 yayınlanmış durumda.
    Lizard kafama takılan soru şu şimdi owned lisansımızın süresi dolunca ne kadar ücret ödeyip upgrade edebileceğiz?
    Sadece forum istiyoruz suite değil.