Karşınızda vBulletin v4
48
●2.839
- 14-10-2009, 13:58:39Tabiki. Ama biz 3.8.2 çıktığında lisans almıştık. Şimdi tekrar alıcaz 130$ verip burası çok saçma geldi. Okadar parayı neden tekrar ödiyeyim. Aslında resimlere bakılınca güzel ama tereddütte kalıyo insan
- 14-10-2009, 14:00:46Üye sayfası hariç pek bir değişiklik yok üye sayfasınıda facebook gibi yapmaya çalışmışlar hoş olmuş fiyat ne kadar?
- 14-10-2009, 14:08:42Eposta Aktivasyonu Gerekmekte195 dolar forum, tam paketse 235 dolarcık.O_o adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-10-2009, 16:27:02lisansı satışta bildiğim kadarı ile ozaman çıkmış olması gerek
- 14-10-2009, 16:30:20Üyeliği durdurulduÇıkmadı , şu anda Ön Sipariş verebiliyorsunuz. Şu anda sadece Alpha kullanıcılarına alpha 5 yayınlanmış durumda.
- 14-10-2009, 16:33:05Lizard kafama takılan soru şu şimdi owned lisansımızın süresi dolunca ne kadar ücret ödeyip upgrade edebileceğiz?Lizard King adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece forum istiyoruz suite değil.