Lizard King adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çıkmadı , şu anda Ön Sipariş verebiliyorsunuz. Şu anda sadece Alpha kullanıcılarına alpha 5 yayınlanmış durumda.
Lizard kafama takılan soru şu şimdi owned lisansımızın süresi dolunca ne kadar ücret ödeyip upgrade edebileceğiz?
Sadece forum istiyoruz suite değil.