Konu
Karşınızda vBulletin v4
14-10-2009, 13:58:39
#19
GodLessTurtLe
Tabiki. Ama biz 3.8.2 çıktığında lisans almıştık. Şimdi tekrar alıcaz 130$ verip burası çok saçma geldi. Okadar parayı neden tekrar ödiyeyim. Aslında resimlere bakılınca güzel ama tereddütte kalıyo insan