Konu
Karşınızda vBulletin v4
14-10-2009, 11:30:38
#7
cnn
vBulletinMaster adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eski Site Şekli Daha Hoştu , Bu Çok Karışık Olmuş
Alıştığınız için öyledir. XP - Win7 farkı gibi bişey =)