Lizard kafama takılan soru şu şimdi owned lisansımızın süresi dolunca ne kadar ücret ödeyip upgrade edebileceğiz?
Sadece forum istiyoruz suite değil.
Sıkça sorulan sorular bölümünde ise şöyle bir soru-cevap şekli var.
I let my license expire and now I can not renew – what are my options?
You are not eligible for upgrade pricing. You must purchase a new license.
Açıklayacak olursak ;
Soru : Lisansımın sona ermesini bekledim. Ama şu an yenileme yapamıyorum. Seçeneklerim nelerdir?
Cevap : Sürüm güncellemesi için uygun değilsiniz. Yeni bir lisans almalısınız.