RepLication adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lizard kafama takılan soru şu şimdi owned lisansımızın süresi dolunca ne kadar ücret ödeyip upgrade edebileceğiz?
Sadece forum istiyoruz suite değil.

Sıkça sorulan sorular bölümünde ise şöyle bir soru-cevap şekli var.

I let my license expire and now I can not renew – what are my options?

You are not eligible for upgrade pricing. You must purchase a new license.

Açıklayacak olursak ;
Soru : Lisansımın sona ermesini bekledim. Ama şu an yenileme yapamıyorum. Seçeneklerim nelerdir?
Cevap : Sürüm güncellemesi için uygun değilsiniz. Yeni bir lisans almalısınız.