VjGarber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi vB4.0 Resmen Çıktı mı ?
https://www.r10.net/1059620949-post26.html

Cevap yazdığınız konuda bu sorunuzun cevabı daha önce verildi zaten.