RepLication adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lizard kafama takılan soru şu şimdi owned lisansımızın süresi dolunca ne kadar ücret ödeyip upgrade edebileceğiz?
Sadece forum istiyoruz suite değil.
https://www.r10.net/1059620127-post27.html

Burada belirttiğim gibi eğer şu anda aktif vBulletin lisansınız varsa , vBulletin 4.0.0 versiyonunu lisansınız aktif olduğu sürece kullanabiliyorsunuz. Şu ana kadar yapılan açıklamalara göre lisansınızın geçerlilik süresi bittiğinde 175$ ödeyerek vBulletin 4 serisinine yayınlanıcak diğer versiyonları kullanabilirsiniz.

Ancak kesin olmayan bir bilgiye göre 1 - 2 hafta içerisinde yeni bir opsiyon eklenerek mevcut aktif vBulletin lisanslarınızı yeni vBulletin 4 forum lisansına güncelleme imkanı olabilirmiş. Bununla ilgili herhangi bir fiyat açıklaması henüz yapılmadı.