Bugün itibariyle vBulletin 2 adet farklı lisans opsiyonu sunuyor.
vBulletin Forum ve vBulletin Suite
Mümkün olduğunca aklınızdaki tüm sorulara yanıt vereyim.
Lisansı olmayanlar için
vBulletin Forum lisans ücreti 195 $
vBulletin Suite ücreti 285$
Lisansı olanlar için durum biraz karışık.
Sadece aktif vBulletin lisansına sahip olanlar : vBulletin 4 ü lisansları aktif olduğu müddetçe kullanmaya devam edebilirler. Ancak lisans aktif süreleri bittiğinde yeni vBulletin 4.0.x serisi versiyonlarını indiremeyecekler. Indirebilmek için 175$ olan yenileme ücreti verilmeli. Bu ücret verildikten sonra bütün vBulletin 4.x serisini kullanabilirsiniz. Ancak vBulletin 5 çıktığında yeni lisans almalısınız.
Sadece vBulletin forum Lisansı deaktif olanlar : Yeni lisans almak durumundasınız.
Deaktif vBulletin + Eklentisine sahip olanlar : Yeni lisans satın almalısınız , blog kullanmaya devam edicekseniz o zaman Suite lisansı almalısınız
Aktif vBulletin + Blog lisansı olanlar : Ya vBulletin Suite'e upgrade ediceksiniz yada vBulletin 4 kullanarak blogdan vazgeçiceksiniz. vBulletin Suite'e güncelleme ücreti 130$ . Güncellemezseniz ilerde vBulletin'i 175$ a güncellemek durumundasınız.
Gözüken vBulletin herkesi Suite almaya yönlendirmeye çalışıyor. Mantıklı hareket eğer vBulletin ile kalmayı seçiyorsanız o zaman Suite'e güncelleme yapmak çünkü her türlü hesapta fiyat indirimli oluyor.