Bugün itibariyle vBulletin 2 adet farklı lisans opsiyonu sunuyor.

vBulletin Forum ve vBulletin Suite

Mümkün olduğunca aklınızdaki tüm sorulara yanıt vereyim.

Lisansı olmayanlar için

vBulletin Forum lisans ücreti 195 $
vBulletin Suite ücreti 285$

Lisansı olanlar için durum biraz karışık.

Sadece aktif vBulletin lisansına sahip olanlar : vBulletin 4 ü lisansları aktif olduğu müddetçe kullanmaya devam edebilirler. Ancak lisans aktif süreleri bittiğinde yeni vBulletin 4.0.x serisi versiyonlarını indiremeyecekler. Indirebilmek için 175$ olan yenileme ücreti verilmeli. Bu ücret verildikten sonra bütün vBulletin 4.x serisini kullanabilirsiniz. Ancak vBulletin 5 çıktığında yeni lisans almalısınız.

Sadece vBulletin forum Lisansı deaktif olanlar : Yeni lisans almak durumundasınız.

Deaktif vBulletin + Eklentisine sahip olanlar : Yeni lisans satın almalısınız , blog kullanmaya devam edicekseniz o zaman Suite lisansı almalısınız

Aktif vBulletin + Blog lisansı olanlar : Ya vBulletin Suite'e upgrade ediceksiniz yada vBulletin 4 kullanarak blogdan vazgeçiceksiniz. vBulletin Suite'e güncelleme ücreti 130$ . Güncellemezseniz ilerde vBulletin'i 175$ a güncellemek durumundasınız.

Gözüken vBulletin herkesi Suite almaya yönlendirmeye çalışıyor. Mantıklı hareket eğer vBulletin ile kalmayı seçiyorsanız o zaman Suite'e güncelleme yapmak çünkü her türlü hesapta fiyat indirimli oluyor.