https://www.r10.net/1059620127-post27.html
Burada belirttiğim gibi eğer şu anda aktif vBulletin lisansınız varsa , vBulletin 4.0.0 versiyonunu lisansınız aktif olduğu sürece kullanabiliyorsunuz. Şu ana kadar yapılan açıklamalara göre lisansınızın geçerlilik süresi bittiğinde 175$ ödeyerek vBulletin 4 serisinine yayınlanıcak diğer versiyonları kullanabilirsiniz.
Ancak kesin olmayan bir bilgiye göre 1 - 2 hafta içerisinde yeni bir opsiyon eklenerek mevcut aktif vBulletin lisanslarınızı yeni vBulletin 4 forum lisansına güncelleme imkanı olabilirmiş. Bununla ilgili herhangi bir fiyat açıklaması henüz yapılmadı.
Umarım güzel bir açıklama gelir.
Lisans süresi bitince 175$ vericeksek vay haline memleketin
Açıklama gelmemesi sanırım suite satışı yapabilmek.