• 15-08-2022, 21:40:50
    #10
    tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bolbol Etli Ekmek yersin
    Daha önce hiç yemedim hocam. Öğrenci yemeğiyse bol bol yerim herhalde
  • 15-08-2022, 21:41:14
    #11
    Hayırlı olsun..
  • 15-08-2022, 21:45:31
    #12
    kaynur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gez dünyayı gör konyayı hayırlı olsun gel sende gel
    güzeldir konya 7 senedir bende konyadayım
    Özel değilse ne için konyadasınız hocam eğitim mi iş için mi
  • 15-08-2022, 21:46:56
    #13
    Baran_Knt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce hiç yemedim hocam. Öğrenci yemeğiyse bol bol yerim herhalde
    15 ay askerlik yapmıştım yemek kötü çıkınca yerdik konyanın meşhur yiyeceği şuan güncel durumu bilmiyorum
  • 15-08-2022, 21:53:46
    #14
    Baran_Knt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özel değilse ne için konyadasınız hocam eğitim mi iş için mi
    hem iş hem eş evlendik kaldık burda
  • 15-08-2022, 21:57:30
    #15
    Baran_Knt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce hiç yemedim hocam. Öğrenci yemeğiyse bol bol yerim herhalde
    Cimri konyalıların, pideye az et koyup piyasaya sürdüğü, sonra da yöresel yemek yaptıkları şeydir etli ekmek

    Buna benzer bir twit görmüştüm etli ekmek için. Bulamadım, aklımda kaldığıyla yazdım.
  • 15-08-2022, 21:58:51
    #16
    kaynur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hem iş hem eş evlendik kaldık burda
    Nasıl hocam konya öğrenciler için, ulaşım ucuz diyenler var. Ben meramda olacağım meram nasıl yanılmıyorsam merkez ilçesi
  • 15-08-2022, 22:01:10
    #17
    Hayırlı olsun mu desem bilemedim. Aynı bölümde 4. Sınıfım. Bana göre geçmiş olsun Allah kolaylık versin.
  • 15-08-2022, 22:01:26
    #18
    Hayırlı olsun Allah yolunu bahtını açık etsin hocam