kaynur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gez dünyayı gör konyayı hayırlı olsun gel sende gel
güzeldir konya 7 senedir bende konyadayım
Özel değilse ne için konyadasınız hocam eğitim mi iş için mi