Lecter41 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Konya'ya gidiyorum...
66
●2.266
- 15-08-2022, 22:04:08Teşekkürler hocam 🙏MuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2022, 22:06:15Hayırlı olsun. Konya güzel bir şehir. Görüşürüz inşallah.Baran_Knt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2022, 22:14:56Çok teşekkürler hocam. Düzeni oluşturduğumda çay içmeye gelirim mutlaka 🙏🙏☺️otuziki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2022, 22:28:09Sıkıntıları sıralarsak bitmez. En büyük sıkıntılarıBaran_Knt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1) kampüsün konumu
2) kampüsün çevresi
3) bölümdeki bazı hocalar çok kötü (zamanı gelince farkedeceksin) - 15-08-2022, 22:30:26Anladım hocam, seydişehirde vardı uzak baya bu biraz daha iyiLecter41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2022, 22:32:16Seydişehirdeki ya teknoloji fakültesi ya da 2 yıllık programcılık olması lazım.Baran_Knt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle