• 15-08-2022, 22:03:22
    #19
    Lecter41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun mu desem bilemedim. Aynı bölümde 4. Sınıfım. Bana göre geçmiş olsun Allah kolaylık versin.
    Neden hocam sıkıntıları neydi acaba? Sizde koyceğiz fakültesinde miydiniz?
  • 15-08-2022, 22:04:08
    #20
    MuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun Allah yolunu bahtını açık etsin hocam
    Teşekkürler hocam 🙏
  • 15-08-2022, 22:06:15
    #21
    Baran_Knt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba dostlarım, bugün ki tercih sonuçlarında konya Necmettin Erbakan üniversitesi bilgisayar mühendisliğine yerşeltim.

    Allah izin verirse 4 senemi geçireceğim. Değerli büyüklerimden konya için tavsiyelerini varsa bekliyorum. Şimdiden yüm cevaplar için teşekkürler 🙏
    Hayırlı olsun. Konya güzel bir şehir. Görüşürüz inşallah.
  • 15-08-2022, 22:14:56
    #22
    otuziki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun. Konya güzel bir şehir. Görüşürüz inşallah.
    Çok teşekkürler hocam. Düzeni oluşturduğumda çay içmeye gelirim mutlaka 🙏🙏☺️
  • 15-08-2022, 22:28:09
    #23
    Baran_Knt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden hocam sıkıntıları neydi acaba? Sizde koyceğiz fakültesinde miydiniz?
    Sıkıntıları sıralarsak bitmez. En büyük sıkıntıları
    1) kampüsün konumu
    2) kampüsün çevresi
    3) bölümdeki bazı hocalar çok kötü (zamanı gelince farkedeceksin)
  • 15-08-2022, 22:30:26
    #24
    Lecter41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıkıntıları sıralarsak bitmez. En büyük sıkıntıları
    1) kampüsün konumu
    2) kampüsün çevresi
    3) bölümdeki bazı hocalar çok kötü (zamanı gelince farkedeceksin)
    Anladım hocam, seydişehirde vardı uzak baya bu biraz daha iyi
  • 15-08-2022, 22:32:16
    #25
    Baran_Knt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım hocam, seydişehirde vardı uzak baya bu biraz daha iyi
    Seydişehir’deki ya teknoloji fakültesi ya da 2 yıllık programcılık olması lazım.
  • 15-08-2022, 22:38:14
    #26
    Başarılarınızın devamını dilerim, güzel yıllarınız olsun
  • 15-08-2022, 23:07:12
    #27
    Hocam öncelikle hayırlı olsun.
    Ben de Selçuk Üniversitesindeyim. Şehir yaşamı veya farklı bir soru olursa kafanızda elden geldiği kadar yardımcı olurum. Mesaj atmanız yeterli.