Merhaba dostlarım, bugün ki tercih sonuçlarında konya Necmettin Erbakan üniversitesi bilgisayar mühendisliğine yerşeltim.
Allah izin verirse 4 senemi geçireceğim. Değerli büyüklerimden konya için tavsiyelerini varsa bekliyorum. Şimdiden yüm cevaplar için teşekkürler 🙏
Hayırlı olsun. Konya güzel bir şehir. Görüşürüz inşallah.