otuziki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun. Konya güzel bir şehir. Görüşürüz inşallah.
Çok teşekkürler hocam. Düzeni oluşturduğumda çay içmeye gelirim mutlaka 🙏🙏☺️