Konu
Konya'ya gidiyorum...
15-08-2022, 22:14:56
#22
Baran_Knt
otuziki adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı olsun. Konya güzel bir şehir. Görüşürüz inşallah.
Çok teşekkürler hocam. Düzeni oluşturduğumda çay içmeye gelirim mutlaka 🙏🙏☺️