Konu
Konya'ya gidiyorum...
15-08-2022, 22:03:22
#19
Baran_Knt
Lecter41 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı olsun mu desem bilemedim. Aynı bölümde 4. Sınıfım. Bana göre geçmiş olsun Allah kolaylık versin.
Neden hocam sıkıntıları neydi acaba? Sizde koyceğiz fakültesinde miydiniz?