Lecter41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun mu desem bilemedim. Aynı bölümde 4. Sınıfım. Bana göre geçmiş olsun Allah kolaylık versin.
Neden hocam sıkıntıları neydi acaba? Sizde koyceğiz fakültesinde miydiniz?