• 15-08-2022, 23:08:23
    #28
    Gel hocam gel ben de 3e geçtim
  • 16-08-2022, 00:28:02
    #29
    öncelikle hayırlı olsun aklınızda soru vb düşünceleriniz varsa sorabilirsiniz (gonyalıyım)
  • 16-08-2022, 07:26:33
    #30
    Hayırlı olsun hocam kaçıncı tercihinizdi
  • 16-08-2022, 11:44:10
    #31
    Baran_Knt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl hocam konya öğrenciler için, ulaşım ucuz diyenler var. Ben meramda olacağım meram nasıl yanılmıyorsam merkez ilçesi
    Meram merkez ilçemiz kardeşim.
    Ulaşım olarak sanırım TR de en ucuz şehirlerden biriyiz.
    Otobüs öğrenci için şu an 1,55 TL olması lazım.
    Etliekmek değil sadece baya bi' yemek çeşidimiz var, geldiğinde haber verirsen ısmarlarım
    Haricinde sormak istediğin varsa yardımcı olurum.
    Hayırlı olsun şimdiden.
  • 16-08-2022, 13:33:48
    #32
    alpertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öncelikle hayırlı olsun.
    Ben de Selçuk Üniversitesindeyim. Şehir yaşamı veya farklı bir soru olursa kafanızda elden geldiği kadar yardımcı olurum. Mesaj atmanız yeterli.
    Teşekkürler hocam, hangi bölümdü
  • 16-08-2022, 13:34:35
    #33
    mralihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gel hocam gel ben de 3e geçtim
    Aynı üniversitenin aynı bölümümü hocam
  • 16-08-2022, 13:36:29
    #34
    Baran_Knt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı üniversitenin aynı bölümümü hocam
    evet
  • 16-08-2022, 13:36:44
    #35
    Bi ihtiyacın olursa alo dersin, 10 dakika evime bulunduğun üniversite. tek otobüsle merkeze inebileceksin, en uygun fiyatlı en güzel yerlerden. ilk yediğin etliekmek sana yakın olan başkent hastanesi civarındaki halk etliekmek olsun.
  • 16-08-2022, 13:38:21
    #36
    Hipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi ihtiyacın olursa alo dersin, 10 dakika evime bulunduğun üniversite. tek otobüsle merkeze inebileceksin, en uygun fiyatlı en güzel yerlerden. ilk yediğin etliekmek sana yakın olan başkent hastanesi civarındaki halk etliekmek olsun.
    Çok teşekkürler hocam 🙏 Mardinden geliyorum 900 kilometre var arada biraz korkum var açıkçası